Skön söndag...

Idag har vi en skön söndag som följs av en ganska behaglig natt :) Dock somnade jag ifrån Noah när han ammade så blöjan Martin fick ta tidigt imorse var inte så kul, ska försöka vara piggare inatt (hmmm).

Idag åkte pappa till affären och Noah somnade jätteskönt så jag tänkte passa på att lura i honom i overolen och ta en liten promenix. Det gick superbra och han verkade trivas. Och mamma trivdes lika bra hon, blev en rask promenad på 30 min och ja....jag blev lite flåsig, men det ska vi ändra på till våren! Ikväll får vi se om det kan bli ett till bad....

Kolla vad snygg jag är i tossorna jag fick av moster och kusinen...



Mamma var mest orolig för all is på promenaden...

Kommentarer

Anonym sa…
hej igen, lilla killen i stooora vagnen.ser mysigt ut iaf. kram malin
Anonym sa…
Vad kul att se att allt kommer till användning igen, Jonathan kände igen "sin" mössa! Bombardera oss med bilder är du rar, Jonathan har haft feber hea helgen och vi hälsar INTE på förrän alla är friska som nötkärnor... men det är svårt att hålla sig! *ler* Kram på er!

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!