idag blev jag utsläppt....:D

Nej...så hemskt är det verkligen inte! Men jag ahr de senaste 2 dagarna känt mig lite smått instängd. Man är ju lixom fast på ett sätt när man ammar. Idag flydde jag fältet under Noahs förmiddagsvila (som fortfarande pågår) och åkte till återvinningen med vårat skräp. Sen stoppade jag ner Noah i vagnen och tog en skön frisk promenad. Kände våren i luften, en massa fåglar som kvittrade och vatten som porlade...det va nog iofs bara för att all is håller på att smälta på vägarna men ändå! härligt! Martin är en sväng till jobbet för att få tillbax sin jobb bil (som han körde av vägen med för ett tag sen)...och förmodligen snacka lite skit med sina kollegor :). Han behövde oxå bli utsläppt....;) Tyvärr tog han med kameran så det blir inga nya bilder i detta inlägget, men det kommer senare jag lovar!

Igår var mamma här och hjälpte oss att städa....hur gulligt som helst. Hon dammsugde, dammade och sakade mattor, härligt! Skönt med hjälp när man sover lite dåligt vissa nätter. Inatt har ändå varit en bra natt, 3 amningar och Noah har sovit helt ok. Han har dock börjat med att få andnöd, förmodligen sätter han maten i fel strupe eftersom han är så glupsk..snacka om att både jag och Martin vaknar snabbt! Noah blir faktiskt lite tagen själv av det...helt trött i kroppen blir han...skitunge, skrämma mamma & pappa så....

nu blir det kaffe!
kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!