ögongodis...

Idag har vi varit på BVC, tycker vår sköterska är så gullig och underhållande (ni som är hemma i Harry Potter världen, tänk er Emma Thompsons roll Professor Sybil Trelawney) Hon är väldigt mån om oss som föräldrar vilket känns mysigt. Noah är iaf ett matvrak och har växt till 50,5 cm och 3460 g på mindre än en vecka!!! Han börjar faktiskt bli lite rund om kinderna...:) goding! Dessutom äter han så att det rinner mjölk ur näsan på honom, det fick jag beröm för på BVC...jag är så duktig som har så mkt mjölk...eum..men SKA det rinna ur min bebis näsa....hjälper det med näsdroppar tro...:/ :D. Har inte så jättemkt att berätta idag så jag bjuder på lite nytagna bilder istället.....


Noah testar napp för första gången....mjaaa lite gott kan det nog vara.


Jag är en ganska nöjs bebis...:)


Morgonmys med världens bästa pappa....mamma fick va med på ett hörn (axel) tillslut oxå...


Jag har fått en babysitter...fast jag gillar inte att sitta i den mer än 10 min....


...och ett babygym har jag oxå fått...snackar lite med mina tummenkompisar i det...men absolut inte längre än 10 min, vad tror ni om mig egentligen! måste ju spela mina kort rätt nu när jag är så liten och söt...det brukar vara mer underhållande hos mamma eller pappa :)

Kommentarer

Anonym sa…
Jag vill träffa er NU!!!! Han är ju såå söt!!Åker till Mallorca på lördag och är borta en vecka. Tror att vi kommer till Orust 28-29 mars hoppas vi kan ses, ialla fall en kortis då :) Kram på er
smurfenlina sa…
Åh gumman! självklart ska vi ses i mars då! vem tycker du att han är lik då...? ;)

kramis
Anonym sa…
Vi pratade om det igår jag och Camilla... att vi går in och tittar på sidan hundra gånger per dag och läser rubriken "ögongodis"... ahh... inga nya bilder! *ler* Mera, mera bilder önskas! Förra helgen var Jonathan febrig och nu är det Alice tur, känns som om vi aldrig ska få se er lille prins! Ha det gott!

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!