första dagen själv med Noah....

Idag har Martin börjat jobba....vet inte riktigt hur det känns. Noah har varit jättesnäll och när han inte sovit så har han ätit eller legat i mitt knä och filosoferat. Men jag har å andra sidan inte gjort speciellt mkt idag mer än att njutit av Noah. Så jag tror att det varit jobbigast för Martin idag...förstår att det är trist att jobba när man kan snooosa Noah hela dagarna.

Annars har det inte hänt så mkt, igår hade vi finbesök :) Moster Nena var här en en snabbsväng och sen kom Jennie och Jonas! Så nu tycker jag att det är safe to say att vi gärna tar emot besök :)

Igår flyttade vi in Noahs säng till oss...men det blev inte riktigt bra. Det är trångt och eftersom Noah kräks ibland är det väldigt skönt att snabbt o lätt ser det....igår kväll blev det så att man studsad upp för varje ljud istället...och det känns onödigt jobbigt...faktiskt...(ni som tycker att jag är en neurotisk mamma kan sluta läsa...:P )Han sover i sin säng på dagarna o det får räcka ett tag till!


Det är så kul med besök...fast än så länge gillar jag mest att sova :)


ps! säg gärna till om det är några speciella bilder ni vill ha. Även om bloggen är officiell är ändå bilderna våra :)

kram
/Therese

Kommentarer

Therése sa…
Ah, han är ju så liten än, Alva sover fortfarande iaf halva nätterna hos oss fortfarande. Så länge det känns rätt i mammahjärtat så är det bra. Glada föräldrar, glad bebis. Något jag insett efter 6 månader =)

Ska luska med M om ett besök i snar framtid ;)
smurfenlina sa…
:) skönt att höra!! och ja han är ju så liten...

vad kul med besök, kom snart!!!
kram

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!