Ny vecka

Hej!

en kort rapport från bebisbubblan :) vi mår bara fint och har haft en skön helg. I lördags tog vi en tur ut till Peter och Karin och deras två små tjejer för en liten promenad och fika! Sen åkte killarna iväg på en bordshockeykväll och jag åkte till mamma & pappa för en myskväll. I söndags åkte jag och Noah till Camilla och Albin för en skön promenad i vårvädret, småkilalrna sov medan jag och C pratade om mammalivet :), de stora killarna var ute och lekte med sina fyrhjulingar, tror att alla ahde en fin dag :)

Idag ahr vi inte gjort nånting, igår bestämde sig Noah för att bryta sina rutiner som jag så glatt vant mig vid, han har ju sovit ca 3 timmar på f-middagen förut vilket varit underbart för mig för då har jag kunnat ta en promenad OCH hunnit stöka undan lite annat på förmiddagen. Men de senaste dagarna har Noah hellre varit vaken på f-middagen och sovit på e-middagen...så nu får jag väl helt enkelt vänja mig vid det tills han bestämmer sig för att ändra sig igen :)

Nej nu blir det middag!

kramkram
//T

Kommentarer

Anonym sa…
Det gäller att hänga med i de små livens plötsliga vändningar! :)

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!