Helg!

Nu är det äntligen helg! Man kanske skulle kunna tro att det inte märks så mkt när man är mammaledig men det gör det! Kändes så skönt när Martin kom hem från jobbet igår och det var fredag kväll...härligt att få vara lediga hela familjen tillsammans :)

Har varit en si sådär natt inatt, har fått sova några timmar men inte jättemånga sammanhängande, men men det märks inte förränn ikväll, typ när melodifestivalen börjar och jag somnar i soffan hehe. I eftermiddag ska vi på kalas till Noahs farfar, får väl se om jag får se min son nånting ikväll eller om det blir klämmande och kännande och hållande för hela slanten ;) så mysigt med familjen!! Lite tur har man ändå som är mamma så att man alltid får den där lilla stunden när man ammar....


I torsdags hade jag och Noah besök igen, denna gången va det först av en ny bekantskap, en tjej som heter Line som bor här i krokarna som jag pratat med på familjeliv och hennes son Edvin som bara är några dagar äldre än Noah! Jättekul att lära känna någon som bor i närheten, nån dag ska vi kolla in öppna förskolan. på eftermiddag kom oxå Noahs tredje moster Camilla :) Fick jättefina kläder, som var liite stora, men det är så bra att ha att växa i! Och han fick även en jättesöt tummenväska, kanske mer till mamma än Noah haha! På tal om kläder så har vi fått så otroligt mkt fina kläder av våran familj och vänner så jag va ju tvungen att ta kort på allt fint vi fått :)


Jättefina kläder! Och en stor mjuk nalle har jag oxå fått att farbror Magnus!

Två glada godingar :)


Får fota Line och Edvin nästa gång vi ses :)
Dags att ta lunch :) ha det gott!
kram



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!