Idag måste jag få skryta!

Alla tycker ju att sina barn är de finaste, snällaste och mest begåvade :) jag är vanligtvis inte mkt för det här med att skryta eller jämföra men idag bara måste jag....

Inatt har jag och Noah sovit 6 timmar sammanhängande, och han va inte ens arg när vi vaknade vid 5-tiden och han fick ny blöja och mat. Sen va det lite si och så ett par timmar, men vid halv 8 tiden somnade vi gott igen och sov till 10.30!! Jag tycker det är fantastiskt att som småbarnsförälder faktiskt få sova på natten!!

Och nu efter mer blöjbyte och mat behövde jag äta så då fick han helt enkelt ligga i sin säng, inga som helst protester, han ligger och jollrar och pratar med sin tummenmobil, skriker lite när nappen ramlar ut och sen somnar, alldeles själv...mmm mammahjärtat är mäkta stolt!

Kommentarer

Anonym sa…
Åh, vad härligt att kunna sova så länge! Emelie sover bara 4 timmar sammanhängande som mest på nätterna, men man får vara nöjd med det lilla =)

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!