Känsliga läsare varnas! :D

Imorse trodde jag på allvar (en liten stund) att vattnet gick! Vaknade med otrolig molvärk både i magen och ryggen och tänkte att...det här känns annorlunda! Gick upp och satte mig på toan, kissade lite....när jag kände mig klar sträckte jag mig efter pappersrullen och ur mig kom ännu en stor kaskad....ja då började jag undra, vred på mig åt andra hållet och samma sak händer IGEN! Satt en stund och funderade. Har verkligen inte kissat så mkt på flera veckor, eftersom jag vanligtvis kissar väldigt ofta så är blåsan aldrig riktigt fylld...även om det ju känns så när man har ett bebishuvud som ligger på den typ hela tiden!

Kom efter lite funderande på att molvärken förmodligen var en effekt av en sprängfylld blåsa och att bebisen låg i ett bra läge så att vägarna var någorlunda fria...för nu är det inget annat än en morgonpigg bebis i magen som känns...well well, liiite action så här på tisdagsmorgonen!

Kan meddela att jag igår bakade lite drygt 30 bullar! 1 plåt vanliga kanelbullar och 1 plåt med vaniljfyllning, båda sorterna fick 10 p av min kak/bulltokiga man. Men vaniljfyllningen fick mååånga plus på slutet :) Ska nog lägga undan en sån till mig själv innan jag fryser in resten!

















Nu blir det lite pyssel sen ska jag åka till mamma en sväng! Ha en fin dag!

Kram
/T

Kommentarer

Anonym sa…
mmmm...spara några till mig ;-)Kram Bullmonstret Nena
Therése sa…
Hörrö vännen, ring in och prata med dem så att det inte var vattnet. Inte alltid värkarna kommer igång även om vattnet går och då behöver de ta prov och ev sätta igång dig om ett par dagar.
Tänk på mig ang när vattnet går ;)

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!