Status: energilös

Energin går på sparlåga just nu. Bebisarna är så himla tunga och fogarna gör väldigt ont på nätterna. Har haft en dunderförkylning som tack och lov börjar mattas av. Som tur är har jag bra dagar in emellan. Som igår, först hade jag ett väldigt intressant och bra "möte", ledsen att jag inte kan säga mer än så men jag vill inte berätta så mkt mer för stunden. Det ingav iaf hopp inför framtiden! Sen blev det ett fikabesök hos goa Linda & hennes guldklimp Nora! Passade perfekt för farfar hämtade Noah tidigt på förskolan så dom hade en mysig eftermiddag ute tillsammans. Sånt där känner jag mig så otroligt tacksam för!

Har även fått reda på att min arbetsplats som nu ligger i Kungälv ska flytta till Göteborg om 4 år, kändes väldigt bra för ett tag verkade det som att det skulle bli tidigare än så. Det hade ställt till det väldigt mkt för oss, med förskolehämtning, tid för familjen mm mm mm.

Idag ska vi se om vi kan få hyrt SATC 2 som vi fortfarande inte har sett. M är ledig idag men
är och hjälper pappa med att täcka segelbåten. skönt för många att vi bor nära varandra tror jag :)

Jag ska nog gå och synda lite.....vet att vi har fantastiskt god ICA selection-glass i frysen..............



Kommentarer

Caroline sa…
Jag köpte den där glassen, eller snarare vann den i lotteriet. Inte speciellt god måste jag säga. Helt "pulvrig" i konsistensen, inte sådär len/gräddig o god. Och dessutom alldeles för söt. Nä, bättre med Sias lakrits/citron eller viol eller någt annat smarrigt :)

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!