Mmmmamma & Pappa!

Imorse när jag klädde på Noah overallen inför förskolan sa han: pappa där, mamma där............
Noah har alltid alltis sagt Nanna till mig och Dadda till Martin...sen sa han det typ 20 ggr till.....det lät så härligt så jag hoppas han fortsätter :)

Idag är det äntligen dags för NÄL och spec.mödrarvården igen. Alltid lika roligt att få se kottarna (läs: melonerna) i magen. Mest av allt är jag spänd på att få se hur ettan ligger. Vill väldigt gärna känna att möjligheten till vanlig förslossning finns. Och det gör den bara om den vänder sig med huvet neråt, annars är det rutin på NÄL att det blir snitt.....Det här TUL:et känns som "sista chansen" för sen tror jag att det blir för trångt för den att kunna vända sig. Men man vet ju aldrig....:)

Kommentarer

Håller tummarna!

Kram Sofia
Karin W sa…
Lycka till!

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!