Det funkade ju!

Och bilden blev faktiskt helt ok :) Gött!

Idag jobbar Mannen och han tog med sig Noah in till farmor och farfar som ska leka med honom hela långa dagen! Känns såklart jätteskönt och bra att veta att lillkillen får ha det roligt och mysigt hos dem men samtidigt är jag otroligt trött på att inte "orka med". JAG vill ju leka busa och gosa med honom........Just nu har han en lite jobbig sömnperiod. Han sover väldigt lite, vaknar mitt i natten och tycker inte att vi alls ska sova. Inatt vaknade han och var ledsen. Jag hoppas på att det är tänderna som spökar. Han har fått sina 4 sista tänder nu under någon veckas tid och det är kanske lite ömt och obehagligt.

Tar tag i lite projekt idag:
Tvätta och vika alla bebiskläder: check
Packa BB väskan: check

Imorgon kommer snälla farbror Magnus hit och hjälper oss med lite elgrejer som vi skjutit på i si sådär 2 år som jag tröttnat på. Och nästa helg blir det kökstapetsering!


Tvillingarna har bökat runt det senaste och det känns som att de ligger annorlunda i magen. De har ju vuxit så mkt nu att de verkligen ligger på varandra. Jag hoppas mest på att det är ettan som förstått det där med huvet neråt! Återstår att se på onsdag...då blir det TUL igen (tillväxt-ultraljud). Alltid lika spännande...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!