Nu tändas tusen juleljus...


Nu är julgardiner, juldukar, julstjärnor och adventsljusstakar framme i Kavlanda! Och jag bara älskar det...Noah tycker oxå att det är jättefint med "bammmpa" i köksfönstret. De har börjat öva på julsånger på förskolan och jag vill vill vill kunna se lussetåget den 13:e december. Har köpt en söt tomtedräkt till vår fina kille och han är världens sötaste...

Martin har varit väldigt trött den här veckan så jag föreslog att farfar kanske skulle ta med sig honom hem idag när han hämtar på förskolan. Så får han sova där och ha det mysigt medan vi vilar upp oss och sover ut på lördagsmorgonen. Det tyckte farmor & farfar var en utmärkt idé så det fick bli så. Hur mkt jag själv än behöver vila så måste ju Martin också ha några krafter kvar inför vad som komma skall...

Kommentarer

Caroline sa…
Tyvärr kommer du ju inte att kunna se Noahs Lusse på dagis, du föder ju två Lucior denna dag ;) Iaf om jag får som jag vill! Kram
smurfenlina sa…
haha jag själv har oxå tippat på lucia så det blir säkert så :)

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!