inte så kul just nu...

Mja, nu börjar jag komma ner i en svacka tro jag. Inatt ville jag gråta av smärta när jag va tvungen att gå på toa för sjuttioelfte gången ungefär. Båda tvillingarna låg och tryckte neråt så hela underlivet bara värkte. Fick lixom hålla upp magen med händerna för att orka gå de 10 stegen till toan. Dessutom gör det fruktansvärt ont att lyfta Noah nu- men ibland kan jag bara inte inte göra det. Nej jag njuter inte av den här graviditeten och det går inte kan förstå hur det är att ha två bebisar i magen som slåss om platsen även om man varit gravid med en....

I helgen ahr Noah haft 39 graders feber och han kräktes även ett par gånger. Tror att det var pga febern och inte magsjuka men det är ändå jobbigt när de små är sjuka. Nu börjar han bli sig själv igen dock så det va nog bara tillfälligt...

På lördag kväll var vi hos Jens och Linda på sydafrikansk afton! Det var såååå trevligt att bara få umgås med kompisar oc få lagad god och spännande mat!! Blir mindre och mindre sånt nu i takt med att jag blir större....

MEN jag har sagt det förut och säger det igen- våra föräldrar är underbara och hjälper oss med allt allt allt! Idag är farmor & farfar här och grejar med julgardiner och har tvättat fönster. Förra veckan var mina föräldrar häcr och ahde Noah och skruvade ihop en byrå. I helgen fick vi tapetserarhjälp. Imorrn kommer mamma och frostar av frysen och på onsdag blir det advent-pyntning...dom är verkligen guld värda!!

Ska lägga upp en bild på vårat fina kök föressten, är verkligen nöjd!!

Kommentarer

Anonym sa…
Det var mkt roligt att träffas i lördags!! skönt att noah tillfrisknat. Tråkigt att du börjar få så ont men snart kommer de även om det känns långt. Bamsekramar Linda

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!