Utmaningen och utmärkelsen!



Söta Polliver gav mig en fin utmärkelse och utmanade ju mig att berätta 10 saker om mig själv..så here it goes!

1. Jag har 1 man 1 son 1 hus på landet (helylle :) )

2. Jag tycker det är grymt roligt att laga mat och min dröm just nu är att få ett nytt stort bak-/matlagningsvänligt kök.

3. Jag är barnsligt förtjust i Sing star!

4. Jag trodde aldrig att jag skulle älska att vara mammaledig så mycket som jag gör. Att vara mamma till Noah är det bästa som finns!

5. Jag tycker om det mesta med att ha hus MEN mitt trädgårdsintresse har inte riktigt blommat ut så som jag ville och hade tänkt.

6. Jag får oftast som jag vill, vet inte om det beror på att jag envis, tjatig eller fjäskar bra...själv vill jag tro att jag är bra på att argumentera för min sak.

7. Jag älskar skaldjur!

8. Jag tycker inte om att gå barfota på gräs, min egen gräsmatta är helt ok men absolut inte på t.ex badplatser (helst inte på berg där heller när jag tänker efter). Har någon konstig fobi för det, mår riktigt illa när jag tänker på att jag skulle kunna trampa på nån äcklig matbit som någon slarvig person slängt eller tappat BLÄ!

9. Jag tycker att det är jättekul med tipspromenader och ibland känner jag mig som en nörd när jag berättar det.

10. Så här i Idoltider får jag också erkänna att jag verkligen gillar programmet! Men inte som så många andra när det är uttagningar utan sen när de "bästa av det bästa" tagits ut.

Ja...det va det bästa jag hade idag!

kram på er

Kommentarer

Louise sa…
Woho! Den där barfota grejen var nytt för mig. Brukade inte vi jämt gå barfota när vi var små?
smurfenlina sa…
haha jo, men det har kommit på senare år :)
Unknown sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa…
Klivit på någon äcklig och oidentifierbar matbit vi sommarstugan?

nr4: kan jag förstå och har en liten fråga gällande den. När är det tänkt att du ska vara tillbaka på ICA (om någonsin)

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!