Tillbax från London!

Detta får bli en kort rapport! Inatt kom vi hem från London, resan har varit toppen trots ett sunkigt hotell. Vädret har nämligen visat sig från sin bästa sida och vi hade 2 dagar med strålande sol och lagom promenadvärme. De två första dagarna blev det moderna museet och en massa promenerande i London för att se de stora attraktionerna. Personligen var höjdpunkten oväntat St. James park som vi av en händelse gick igenom för att komma till Buckingham Palace. En park i stan där de låter ekorrar, svanar, pelikaner och andra fåglar spatsera fritt. Det var som en otroligt vacker oas och Londonborna sicksackade vant mellan fåglar och ekorrar, härligt!

Sista dagen duggade det lite men det gjorde ingenting alls för då gick vi på Harrods (stooort varuhus). Vi har ätit gott och druckit desto godare, varit på pub och bara umgåtts alla fyra. Det har varit riktigt härligt att komma iväg och få vara Therese och Martin (inte bara mamma och pappa) i några dagar. Men OJ vad vi har saknat och längtat efter underbara hjärtegrynet!

Noah har haft det som en prins hos farmor och farfar och han har nog kört med dom dygnet runt. Han var jätteledsen första natten (när vi sov i källaren och smög oss iväg vid 4 tiden) men efter det har det gått sååå bra. Han har vaknat lite men inte varit ledsen på natten och på dagarna har dom busat gosat och lekt. Var nästan lite orolig att han inte skulle vilja följa med oss hem ;). Så det var ändå en lite nervös mamma som smög upp för trappan i morse när Noah satt och tjoade vid matbordet med farmor. Först bara han tittade förvånat på mig och sen sträckte han upp sina små armar mot mig och så fick jag ett leende. Sen ville han vara mest hos mig och jag har fått så många kramar och pussar idag att jag aldrig vill åka ifrån honom igen! Men det viktigaste är att han haft det så roligt hos farmor och farfar och dom har haft det ännu roligare tror jag :) Känns så lyxigt att ha både de och momor och morfar så nära!

Nu blir det mellanmål för lillkillen här!

Kommentarer

Jennie sa…
Ja, det var en kladdig historia när Em fick äta själv... Det var inte mycket mat som hamnade i munnen =)
Japp, hon har två tänder i underkäken och nu är det en på gång i överkäken också =)

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!