Idolbubblan

Sa precis till Martin att nu börjar mitt idolhumör komma fram...det är egentligen inget trevligt humör men det måste bara UUT. Det är naturligtvis Eddie som tar fram det, jag blir så j* förbannad när det kommer in en sån här lallande idiot! Det enda han kan är att imitera (riktigt dåligt) hur en artist är. Han kan inte ens ens sjunga, vaaaaarför vaaaarför gick han vidare över huvud taget!! Och vaaaaarför röstar folk på det här, man kan ju hoppas att landets fjortisar blir lite coolare och röstar på nån som Mariette, Tove eller Erik...eller nån annan som ser bra ut OCH har en otrolig talang och INTE är tondöv H E R R E G U U U U D!!!

För övrigt måste jag säga att det trots Eddie är det starkaste startfältet hittils! Jag kan inte ens än välja EN favorit....

Kommentarer

Louise sa…
Starka känslor. :)
Anonym sa…
Men herre gud!! Nån som inte skulle gått vidare är Camilla...jag tål henne inte!! Nu har jag inte sett gårdagens idol än så jag vet ju inte vem som åkte ut igår...men hoppas innerligt på Camilla. Urk, urk...Nena
Anonym sa…
Kram föresten...:-) Nena igen

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!