Sömn...

Många mamma/pappabloggar handlar väldigt ofta om sömn, eller iaf avsaknadet av sömn men bebisbubblan har faktiskt inte gjort det. Och det är uppenbarligen för att jag faktiskt får mycket sömn, och tillåter mig att sova ut några mornar i veckan eftersom jag KAN. Noah somnar mer än gärna om både två och tre gånger på morgonen så det är inte sällan som jag inte går upp förrän 10-10.30 även om jag oftast legat och dragit mig en bra stund då.

Den senaste veckan har Noah börjat ändra sitt sovande lite, han har inte sovit speciellt mkt på dagen och om han gjort det har han kunnat somna nästan hur som helst var som helst. Men nu kommer ahn inte till ro om vi inte somnar honom aktivt. Och om vi fattar att han behöver sova alldeles för sent blir han helt förstörd..han kan gråta i 30 min om det är så och om jag försöker ge honom mat blir det ÄNNU värre...så jag antar att vi fån och med nu har börjat md sovrutiner..:D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!