piiiiipmugg

Nu har det varit både dop och midsommar här ute på landet så jag har varken haft tid eller lust att blogga. Men Noah mår fint förutom att han ett par kvällar vägrat äta, vilket resulterat i att jag varit uppe mer på natten och ammat. Men detta ville jag inte riktigt gå med på eftersom jag nu haft lyxen att få sova på nätterna. Jag märkte att jag inte hade någon mjölk efter klockan 6-7 på kvällen så jag gissar att Noahs envisa matvägran berodde på att jag helt enkelt inte hade tilläckligt och då va det inte nån idé att suga så då fick det bli välling...men där gick vi oxå bet de första gångerna eftersom flaska helt plötsligt också blivit hemskt....men då kom jag på den galna ideén pipmugg. -och som han ååååt jag och M var som fågelholkar men funkade gjorde det iaf. Så nu gör vi välling på kvällarna gärna i pipmugg men flaska har oxå blivit poulärt igen så nu är det lätt :) så lätt gick det lixom!


Kommentarer

Therése sa…
Åh, vad gott för er! Det finns alltså välling från 4 månader nu? Vad fort det går!
Glad midsommar! (i efterskott)
smurfenlina sa…
haha nope men vi fuskar och tar fr.om 6 mån vällingen och det går så bra så :) dessutom har jag börjat med morotspuré smakis denna veckan!
Antis sa…
Jag som har STORA barn kan säga att den hette "från 4 mån" för 10 år sedan och det är EXAKT den som nu heter "från 6 mån"... *ler*
smurfenlina sa…
Antis, Vad skönt att höra...man blir ju lite osäker på sig själv ibland.
Therése sa…
Ah, jo, jag vet fler som "fuskat", men vart lite nyfiken på om de hade ändrat det nu.

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!