Fastnade vid datorn..

Och hittade en lista på http://johannaijakan.blogspot.com/ och kunde inte låta bli...

Du heter: Therese

Smeknamn: Många olika beroende på vem det är

Beroende av: uppenbarligen datorn, och att få tillräckligt med sömn

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag gör god mat

Hur svarar du i mobilen? "Ja det är Therese"

Vem ringde du senast? Min man

Antal timmar sömn i natt: 9 timmar, men med 2 avbrott för amning

Sov du ensam? Nej

Brukar du komma i tid? Ja, men inte om familjen är med :/ Gillar själv inte att behöva vänta

När mår du bra? När jag får snusa på min fina son

Hur känner du dej nu? Seg och lite huvudvärk

Vanligaste färg på dina kläder? finns inte, mina kläder är oftast färgglada

Hade du en bra kväll igår? Ja, såg twilight och käkade tacos, men ikväll blir det nog ännu bättre, 30-års fest

Rakar du benen? Sällan, men ibland.

Är du blyg? nee

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej, men attraktion vid första ögonkastet som blir kärlek

Är du nöjd med ditt liv? I stort sett, lite mer pengar skulle inte skada.

Vad gör du i morgon? Får kompisar på besök

Vad är det värsta du vet? Dumhet, typ, Sverigedemokrater. Folk som försvarar sin otrevlighet med att dom "bara är ärlig, sån är jag, ärlig!" (Nej, det är du inte, du är otrevlig). (stjäl johannas svar för det var klockrent)

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja definitivt!

Har du strumpor på dig nu? Ja

När grät du senast? Igår till en merikansk serie, löjligt jag vet!!

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Renovera köket och fixa vedeldad badbalja till altanen, resa, spara

Bär du glasögon eller linser? Älskar mina linser

Är du flygrädd? Nej då!

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten

Vilken är din favoritglass? Magnum colombia

Är du morgon- eller kvällsmänniska? vet faktiskt inte...

snipp snapp snut så va listan slut...

Kommentarer

Ingrid sa…
Hej,

För att inte få bilderna klickbara så förminskar du dem i den storlek du vill att de ska synas på din blogg. Jag brukar använda mig av 400 pixlar breda. Spara dem så och ladda upp till bloggen. Då kan man visserligen klicka på dem men de blir aldrig större.

~Livet i byn

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!