AJ AJ!

Åkej...det kan hända vem som helst, men aj så ont det gör...Bästa pappan råkade klippa vår lille kille i fingret. Hans små vassa naglar trots mitt intensiva filade gjorde att M tog fram sin nagelsax (som jag förövrigt aldrig använder eftersom jag tycker det mer ser ut som en nagelavbitare) Noah gjorde ett rejält flaxande och sen kom det....ett ledset vrål som gjorde att mamma nästan började lipa. Han var otröstlig en bra stund och när vi väl vågade titta på lillfingret och vi såg BLOD erkänner jag, under några millisekunder kom blixtar ur mina ögon när jag tittade på M.

Men efter lite tröstande konstaterade vi att fingret var helt, men nageln hade blivit klippt mitt på så därav blodet och tårarna..:( Vi satte på en lite kompresstejp som vi bytt några gånger nu och han verkar inte känna att det gör ont, mest irreterande med nått på fingern tror jag........lilla bubben...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!