Så lugnt det kan bli...

Riktigt lugnt och händelselöst här faktiskt. Har inte ens några sammandragningar att prata om...Jag sover väldigt väldigt dåligt fortfarande och jag vill nästan bara att natten ska vara över för att det gör så ont. Imorgon går jag in i V36 så framåt går det iaf även om det känns som snigelfart......

det enda som kanske kanske är ett tecken på att något händer är att jag tror att delar av slemproppen lossnat. Men det kan ju ta veckor innan nått händer ändå...med Noah va det nog ca 1 vecka senare som vattnet gick. Tror mer och mer på att kroppen kommer sätta igång sig själv den här gången (även om det troligtvis slutar med snitt pga av sätesbjudning). Kanske är en annorlunda känsla i kroppen ändå.....:)

Om exakt 1 vecka är det lucia........helt otroligt! har ett projekt den här veckan och det är att skriva julkort! Och så har jag 1 julklapp kvar att köpa men det får bli lite som det blir med det, kanske ska ge upp det köra webbshop istället, kan ju vara smidigt.

Bjuder på en fin bild av mina bästa pojkar!
 

Kommentarer

Anonym sa…
Fina fina pojkar :-). En vecka till är ju skönt om busbebisarna vill stanna därinne även om det är jobbigt för dig men snart snart är det ju dags bamsekramar Lindert :-)
smurfenlina sa…
Linda: Ja om 1 vecka är det dags för nytt TUL och så ska dom ta ctg. Hoppas på lite mer konkreta besked då....
Linda sa…
Vilka snyggingar! :) Tänker massor på er och hoppas ni har det bra. Många kramar

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!