God jul önskar Mollie & Thea


Och tack för alla gratulationer!! Vi har mobilförbud här så vi smusslar lite nu. Ska svara på alla frågor bättre när vi kommer hem om ett par dagar :) Mollie: jag kom ut först och är en livlig liten dam med stora ögon och temprament. Älskar att gosa och gillar mammas tutte. Thea: jag är lugna filbunken men blir arg om jag blir kall. Ligger gärna själv och sover. Har inte riktigt fattat det där med tutte än men jag gillar pussar och kramar. Mamma: det där med snitt var inget för mig. Allt kring operationen var läskigt och jag spydde i 12 timmar efteråt. Har haft väldigt ont men nu börjar det bli bättre. Är totalt förälskad i mina prinsessor och saknar lillprinsen hemma. Flickorna är redan ganska olika tycker vi och det är roligt att se! Pappa: är ganska trött eftersom han fått ta det mesta när mamma mått dåligt. Totalt förälskad i sina tjejer och får mkt gos av dem :) kram på er alla underbara vänner och familj. Vi tänker på er oxå!

Kommentarer

Viket underbart fina namn<3<3<3 Längtar tills jag får träffa er! Så tråkigt att du mått så dåligt:( Hoppas att det bara blir bättre. Kram på er alla.
Caroline sa…
Grattis igen! Så söta tjejer. Och så fina namn! Kram på er allihopa, hoppas att du mår bättre nu och får tillbaka lite krafter snart!
RockMom sa…
Grattis till tjejerna! Superfina <3
(Sharky på FL)
Anonym sa…
trist att du skulle må så dåligt efter snittet men nu kan det bara bli bättre. Underbart söta töser ni fått och fantastikt fina namn ni valt. Kram Från Linda, Jens Ludvig och Lova
Therése sa…
Vad tufft du har haft det tjejen! Gott att det är bättre nu...
Var så nyfiken på vilket mer namn än Mollie ni valt och Thea är jättefint!
Om jag nu tar rätt på dem så är ju Thea jättelik Noah!

Får höras när det lugnat sig lite för er! Kramar om
izzy sa…
hallo, men titta vem jag hittad =) Tjejerna är jätte fina och grattis grattis ännu en gång ...nu väntar ..tja , resten av livet =) kram /izie
smurfenlina sa…
Therése: Ja Thea är väldigt lik Noah, både i utseende och sätt :)

Mollie ska heta: Mollie Ann-Charlotte Blom efter min mamma och Thea: Thea Elisabeth Blom efter Martins mamma :)

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!