Gnälldag...

Fast mina fina pojkar är hemma fre-sön och tar hand om mig så är jag tröttare än tröttast. Har väl blivit så van vid att Noah är på förskolan några timmar och tystnaden som det medför är faktiskt väldigt lugnande. Går dagar utan att jag har på radio eller så här hemma (ska inte sticka under stol med att TV'n dock är på) Imorse vaknade jag och var väldigt låg i blodsockret, svettades och darrade och var yr. Åt frukost men mådde inte alls bättre, somnade i 1,5 tim och vaknade och var om möjligt ännu lägre än på morgonen.....Martin tog fram julmust vilket hjälpte litegrann. Detta har hänt några ggr de senaste dagarna så på onsdag blir det nog till att sänka nån insulindos............

Nu längtar jag tokmycket efter våra små bebisar som verkar trivas utmärkt inne magen. De har börjat bli väldigt aktiva och spralliga igen och just nu funderar jag på om de inte flyttat sig lite i magen igen....tror knappast att ettan har huvet neråt men det sparkar lite annorlunda den här veckan. Nu har jag bara 2 dagar kvar till mitt "mål"-Noahs lussefirande på förskolan! Efter måndag kommer jag prata förstånd med de här små bustrollen och säga att det är dags att komma ut....

Kommentarer

Therése sa…
Hihi, om 4 dagar är de ju här så du behöver inte vänta så länge till ;-)

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!