Mycket friskare men döv

Antibiotika är grymt, man känner sig verkligen bättre bara efter ett par dagar. Så nu är jag tillbaka på jobbet, fast tyvärr är jag halvt om halvt döv. Och det kan tydligen hänga i ca 2-3 veckor (!!!!) Och jag som ska flyga nästa vecka...*suck*. Får kanske ringa till vårdceentralen och se om det finns något man kan ta innan...

Trodde att detta inlägget skulle handla om min första lämning på förskolan...men igår hade Noah feber och så även imorse. Fick ringa akatnumret till farmor ;) och gulliga som dom är kunde jag lämna honom hos dem innan jobbet.

Imorgon får snälla mormor ta Noahtjänsten eftersom reglerna är sånna att de måste vara feberfria 1 dag innan de kommer till förskolan, inte så bra start :( Ja så fr.om idag är både jag och M arbetande småbarnsföräldrar.....inte en dans på rosor. Tur att vi har ett sånt skyddsnät hemma!!!

Nu blir det effektivt jobb för den här veckan är det en massa mötet och annat som gör att hela teamet kommer ligga lite pyrt till när det gäller produktionen...allt ska pusslas ihop...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!