Liseberg!

Igår var vi på Liseberg med Noahs farmor & farfar! Det var huuuur mkt folm som helst och strålande väder. Riktigt mysigt. Jag är riktigt imponerad över att jag orkade promenera där inne i 5 timmar :)

Noah åkte de små båtarna med pappa, farfars bilar, först med farfar så klart och nästa riúnda åkte vi andra med. Han åkte såklart sagoslotten mellan mamma & pappa och sen blev det även en tur i karusellen på en häst med farmor! Farfars bilar var utan tvekan det mest uppskattade men annars var han nog ganska nöjd bara med att titta på alla andra stora attraktioner som åkte fram o tillbaka, upp o ner och hit o dit!

M tyckte inte riktigt att vi (läs jag) behövde åka Balder så det blev mest spelande på hjul, och tro't eller ej JAG vann stjärnvinsten på chokladhjulet, på ETT enda nummer, Martin spelade på 5 hehe. M där emot vann storvinsten på ballerina så nu sitter vi här med en gigantisk uppsjö av godsaker som jag ändå inte får smaska speciellt mkt på haha. Men det är ju lite kul att få runt med vinster :)

Lovar att visa upp bildbesvis när vi fått över dem från M's mobil. För det var en stor MISS, ingen av oss hade kamera med sig. Så kan det vara...roligt hade vi iaf!!

Nu är jag i V19 med tvillingarna och jag mår...sådär. Fogarna börjar göra ont och tröttheten verkar inte lägga sig. Överallt när jag läser om tvillinggraviditet så stor det VILA VILA VILA...mmm men det har man ju inte tid med hela dagarna. På UL sa de att man oftast inte jobbar längre än V25....så vi får se hur stor jag blir, för stor är jag redan tycker jag! Verkar som att det inte är jättestora problem med att bli "sjukskriven" vid tvillinggraviditet....vi får helt enkelt vänta och se! Om man räknar med en vanlig tvillinggrav. så är den ca 37 V vilket betyder att jag passerat halva tiden nu.....det går lite för fort tycker jag :)

Tror at vi båda mer och mer ant oss vid tanken nu och det känns skönt, vi fixar det här!

Kommentarer

Låter som att jag får komma och hjälpa er att äta upp lite;)

Ni kommer att klara det hela galant, en dag i taget så går det bra.

Puss på er
smurfenlina sa…
Hej!

du är så välkommen, ska bara lista ut vem du är ;) jag skyller på att jag är gravid om jag är helt förvirrad...........kul att du läser bloggen!
haha förlåt...tänkte inte på att det inte syns!

Det är jag Sofia din tokiga gamla kompis...

Lovar att skriva det i fortsättningen för jag har inget hopp om att du skkomma i håg det;)

Tack för senast.

Kram

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!