Snart påsk!

Nu har jag och Noah precis varit ute och promenerat, Noah har inte sovit alls så nu sitter han bredvid mig och gnäller lite i babysittern....han har ju faktiskt somnat i den förr ;) men nä det slutar snart med att han får ligga och gosa i min famn :) men för alla er som tycker jag skämmer bort min son, inatt sov han hela första nattpasset (22-03) i sin egen säng! Gissa vad jag och Martin gjorde då?? ;) vi va så vilda att jag låg på hans arm, sen somnade jag :) härligt! MEN jag kan lova att vi båda tyckte det va supermysigt när han låg mellan oss igen!

Helgen som gått har varit jättemysig, en del besök men väldigt skön. På lördagen kom Nena och hälsade på och då hade vi premiärgrillningen, var SÅ g
ott! Noah fick två par jättegulliga specialsydda byxor och en mössa i strl större så än blir det inga bilder på dem!

På söndagen va Tess, Mikael o Alva här och hälsade på! Alva är ung. ett halvår äldre än Noah så det blir en bra lekkompis sen, men nu kändes det som att det va STOR skillnad på dem, Alva har blivit en stor tjej nu (inte riktigt va :) ) på eftermiddagen satt vi ute på altanen i solen och gottade oss och då kom både mor/farföräldrar förbi! Fick tips om bra promenadstigar i helgen oxå så nu ska det promeneras, ska ta med mig Line o Edvin nån dag, imorrn ska vi hälsa på dem dock ska bli kul! Sen har jag påskpyntat oxå, förra året va vi inte hemma på påskafton då va vi och provade ut kostymer inför bröllopet (min svärmor skriver upp allt!!!) men jag kommer ihåg att vi hade en stor hög med påskbrev utanför vår dörr när vi kom hem så i år vill vi va hemma och ta emot alla påskkärringar o gubbar! På kvällen ska vi på 40-års kalas till grannen! Nu ska jag försöka få lillen att vila lite!











Alltså...det här är bara SÅ härligt! you go Alva!


Kommentarer

Antis sa…
Nejmen vad kul! Då är ju påskafton hos oss en TRADITION nu ju! *ler* Vad fina herrarna blev, det minns jag ju nu... /kram

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!