Påskhelgen!

Nu är påskkärirngarnas och äggens helg över och familjen Blom har haft en jättefin helg! Fredag blev det bara lungt och skönt hemma, först en härlig långpromenad med Mattias på förmiddagen sen njöt vi av vädret och grillade på kvällen, vi testade ett potatisrecept från Leila som jag kan rekommendera starkt! På lördagen var det 40-årskalas hos grannen som blev jättetrevligt, vi fick träffa en del andra grannar här runt omkring, roligt att se vilka dom är. Måste säga att vi verkar ha roliga grannar som inte direkt spottar i glaset :D När vi var hos grannen på fest så var Noah hemma hos oss med farmor & farfar som barnvakt! Och det hade gått jättebra, hade pumpat ut så att dom hade mat och sen va vi borta i nästan 4 timmar. Kändes så skönt att det funkade, det va nog mest jag som tyckte det va lite läskigt att lämna honom, vi sitter ju nästan ihop fortfarande han och jag men jag slappnade av och hade jättetrevligt.

På söndag åkte vi och åt påskmiddag med Martins familj och på måndagen var vi i Munkedal hos kusinen. Hälsa på en förmiddag blev till en heldag eftersom båda Martins bröder oxå var där ute så vi åt pizza och sen blev det spel på kvällen, så kul så, men nästa gång tar vi dem Antis!! Deras nya kök var riktigt läckert och satte såklart igång diskussionerna om vårt eget kök återigen, tror vi kommer närmare och närmare min dröm för varje gång!

Igår var Noahs mormor här och promenerade och idag är farfar här och hugger ved :) Imorgon får vi besök av Line och Edvin och så är det även dax för den läskiga läkarundersökningen på BVC (läskig för mamma alltså)

Får bjuda på lite bilder idag tror jag, har lyckats få 1 bild på Noah när han skrattar, han är inte jättegenerös m
ed skratten och så ska det till att man har kameran där oxå :)

Noah in da hood...pappa byter däck på bilen..med en lång bräda...!?!?


Först låg jag på skötbordet och snackade med mina vänner och var glad, sen bestämde mamma att jag skulle ligga på magen på golvet...hmm jaja en stund orkar jag hålla upp huvudet men sen blev jag faktiskt lite arg...och sen blev jag trött.....



Påskmiddag hos farmor & farfar, kaffet tog vi på altanen, härligt!


Hos pappas kusin och mina sysslingar!

Det var vad jag hade att bjuda på för denna gången.
kram på er!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!