minibloggtorka har hägrat

Jaha, idag är det fredag och snart helg igen, har inte varit så sugen på att blogga och till min egen besvikelse har jag inte tagit mkt kort heller, just på den biten ska jag bättra mig! Veckan har varit bra och i måndags tog jag och Noah det riktigt lungt eftersom han verkade något övertrött av förra helgens bravader och det gjorde gott!

Vi var och hälsade på Fia och Lilly i onsdags och tog en underbar promenad i vårsolen på en timma med vagnarna. Båda änglarna sov hela vägen och Lilly vaknade inte ens innan jag åkte hem så fick inte riktigt träffat henne, men det blir ju fler tillfällen, inga kort tog jag ju som sagt inte heller, så Fia gärna en promenad nästa vecka igen!! :)

BVC igår gick bra, tan tAnn-Christine som hon kallade sig är så nöjd med Noah, hon checkade av både leende och svarsljud. Igår var Noah 53 cm lång och vägde 4400 g (!!!!) (fortfarande bara en pinne rätt upp, ingen kurva)

Nu sussar Noah så sött så jag ska göra en rusch och påskpynta och pyssla lite mer!

kramkram
//T

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!