minnesnoteringar...

ja jag måste skriva några rader eftersom det händer massor i Noahs utveckling just nu! Bland annat säger han sitt namn nu, men han struntar i O:et så hans Noah låter som Nnnnnnnda :) Han härmar även djurläten när vi läser böcker om djur. Och idag ställde han sig upp mot gåkärran och promenerade iväg...:) Känns som att M kommer få en riktigt rolig föräldrarledighet!

Mindre roligt är att hans sovtider inte funkar riktigt längre och han sover väldigt oroligt och lite på nätterna, därmed inte sagt att han sover så mycket mer på dagarna. Eftermiddagen är favorittiden för att sova och då vill inte vi att han sover så...nja det funkar inge bra alls! Jag får väl flytta upp om detta ska hålla på när jag börjar jobba....eftersom M fortfarande inte direkt vaknar när Noah är igång....men det där får ordna sig!

Just nu går vi och väntar och väntar på Noahs faddrars lilla bebis som ligger i magen och väntar. Jag trodde den skulle komma idag och när C aldrig svarade i mobilen tänkte jag att det MÅSTE vara så att de är på förlossningen...men icke..det är iofs några timmar kvar på detta dygnet ;) Lilla Albin ska bli storebror, helt otroligt!

Nu måste jag väcka lille prinsen...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!