egentid för mamma

Ja, den här helgen går i egentidens tecken för mig. Igår (lördag) åkte jag till Göteborg för att träffa min äldsta vän Louise. Vi hade middag på en Indisk restaurang och konsert inplanerat. Restaurangen hade verkligen god mat och trots att vi var där väldigt tidigt så var det nästan fullt. Så efter god mat och ett glas rött fortsatte vi vidare till Storan för att se Heather Nova. Vi tyckte faktiskt båda två att det var en riktigt bra spelning! Eftersom ingen av oss hade något direkt sug efter en sen kväll gick vi hem och pratade och drack te, en väldigt mysig kväll blev det!

Nu är jag hemma igen och har fått jätte jättemånga pussar av Noah som hållt sin fina pappa igång. Och nu ska jag snart åka till bästa Camilla och bara hänga i deras soffa och snacka strunt. Noah får vara hemma hos pappa och sin farbror Magnus som kommer och hälsar på!



Här är vår lille goding!


Kommentarer

Louise sa…
:)

Tack för en trevlig helg! Kram.

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!