Det är nära...

Idag ålade sig Noah FRAMÅT på golvet så det känns som att det börjar närma sig krypet nu....men gåstolen är fortfarande vääldigt rolig så idag alternerar vi :) Det känns som att han behöver kunna ta sig från liggande till sittande innan krypet kommer igång ordentligt för han blir så arg när han ligger på mage efter en stund och inte kommer någon vart. Han har gjort det några gånger på skötbordet (där han är en riktig busunge numera) och även i våran säng...

Själv har jag haft två dagar med riktigt hög feber (iaf för att vara mig) Hade 39,8 som mest och jag orkade knappt ta mig ur sängen på två dygn. Är inte rikitigt bra än tyvärr, har en jobbig hosta som hänger kvar.


Så längre uppdatering än så här blir det inte idag!

Kommentarer

Louise sa…
Och krya på dig såklart! :)
smurfenlina sa…
:) vet inte om det va svinis faktiskt....det förvnar mi inte eftersom jag va den enda som inte tog i handtag och spritade händerna flitigt när vi var i London!

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!