Mysig dag!

Idag har jag och Noah haft en mysig dag. Vi började på BVC där vi skulle gjort en läkarkontroll men de hade skrivit fel datum åt oss (jag hade det lite på känn) sköterskan hade skrivit 28/7 istället för 28/8 men det gjorde inget. Vi kom ju iväg tidigt då istället. Jag kommer somna gott ikväll för Noah har sovit oroligt de senaste nätterna igen så jag hoppas på en bra natt inatt!

Sen åkte vi iallafall vidare till Noahs ena farbror, Magnus som nyss renoverat köket. Tyckte verkligen att det blivit snyggt, kanske inte riktigt min smak men riktigt fräscht och snyggt var det! Vi blev kvar där en stund, fick ju kaffe ;) och så somnade Noah en stund och sen va det dax för välling. Kom på att jag borde handla lite mat så farbror var så snäll och tog sig en tur på strandpromenaden med Noah så jag kunde ahndla i lugn och ro. När vi kom hem tog vi en mysstund och sen tog vi en promenad i solen, riktigt skönt.

Imorgon ska vi nog ta en sväng till leksaksaffären, jag och M konstaterade att Noah har tröttnad på de sakerna han har så vi ska se om vi hittar nått kul, aknske lite pipleksaker...

Nu blir det snart kvällsmat!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!