Bryggsegling!

Just nu sitter jag inomhus och hör regnet smattra mot altantaket...mysigt tycker jag. Och kanske framförallt skönt att det kyls ner lite nu efter alla varma dagar!

I fredags packade vi in oss alla 3 i bilen och styrde mot Bovallstrand där min mamma och pappa låg med segelbåten. Egentligen var jag nog lite för sjuk för utflykter (verkar ha åkt på en rejäl bihåleinflammation) men Martin har ju haft semester så nått måste vi ju hitta på :) Vi tog Lysekilsfärjan över och Noah fick hänga på pappas arm och kika ut över havet, han verkade tycka att det var fint. Bilfärden gick faktiskt riktigt bra, blev bara lite varmt precis på slutet. Vi stannade över i båten 1 natt och vi har haft sååå mysigt! Noah har busat med mormor och morfar och jag och Martin har äntligen badat i havet +22 grader var det, helt underbart! Det har faktiskt gått riktigt bra att ha med Noah, han har både sovit och ätit när han behövt det och resten av tiden har han varit ganska nöjd! Nu var vi ju inte ute och seglade eller så, men man får introducera båtlivet lite lungt haha.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!