Du är så yhea yhea wow wow

Häromdagen fick jag en låt på hjärnan....ba ba ba ba ba ba ba baaaa det visade sig att det var Martin Svenssons gamla popdänga Du är så yhea yhea wow wow. Det resulterade i att jag och min egna Martin lyssnade igenom både album och singlar som jag äger av Martin Svensson haha. Kommer inte ihåg att jag gillade honom så mycket, trallvänligt var det ju iaf och Noah älskade det!

Igår va vi ju på BVC..och när vi kommer dit säger sköterskan "jahaja idag va det vaccination ja"...WHAT! hade läst lite dåligt i boken men visst så var det...kallsvetten kom krypande och jag tror t.om att jag stammade. (För er som inte läst bloggen så va ju min mamma med sist gång eftersom jag är så mesig.) Men Ann-Christine sa ju faktiskt till mig att jag skulle tuffa till mig så det fick jag helt enkelt göra (sköterskan erbjöd sig faktiskt att hämta någon men jag avböjde, vänligt men bestämt) Jag måste ha sett svettig ut för hon frågade faktiskt om jag skulle svimma, de måste ha sett många oroliga mammor på det stället :) Men det kan jag lova er alla att SÅ illa va det inte ens i närheten av att vara. Noah va väldigt tapper och grät bara litegrann med näsan nerborrat vid min hals.

Det som va mest spännande va ju faktiskt vikten..och javisst, nästan ETT KILO hade han gått upp sen sist, nu väger han 6740 g och är 64 cm lång. Han ligger perfekt på sin kurva (dock under medel fortfarande, men han är ju inte så stor). Alla smakisar, gröt och vällingar har verkligen gett resultat :) Och nu går amningen mkt lättare oxå eftersom jag inte ammar så mkt mitt på dagen längre, så nu finns det bra med mjölk de gångerna jag ammar. Blir morgon och kväll.

Nu ska jag fortsätta njuta av solen (och försöka att inte blåsa bort) för nu kommer nog regnet ganska snart ser det ut som...

kram på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!