Så lika så olika så underbara!

Dagen jag fruktat är här...M har börjat jobba ;) Men än så länge lever vi! Natten har varit jättekonstig med alldeles för lite sömn. Noah vaknade 7.40 och kom in till mig - och frågade efter pappa såklart. Men det gick oväntat bra. Tjejerna sov igenom välling, bompa och påklädning av storebror, vi hann t.om lite lek. Sen kom morfar och hjälpte till med ytterkläder och så åkte de till f-skolan. Tjejerna åt och sov lite till men nu ligger de i sin säng och vaknar varannan minut och gapar båda två :) Märks att de blir större och större och vill att mamma/pappa ska komma. Men jag har ju ändå inget bättre för mig än att stå brevid deras säng och stoppa in nappar ;)

Ikväll kommer mormor och morfar hit för att t tjejerna så att jag kan lägga Noah i lugn och ro. M jobbar riktiga skitpass de första veckorna så det är bara att ta den hjälp vi kan få.

Ju större flickorna blir ju mer av deras personlighet kommer fram. Thea är otroligt gosig, vill gärna ligga nära syrran och är för det mesta nöjd. Men när hon vill nånting så hörs det, hon har lungor lilla tjejen. Thea vägde igår 3184 g. Mollie är vaken och har otroligt stora pigga ögon. Hon vill gärna vara i famnen och har en liten skrikperiod på kvällen. Mollie vägde igår 3480 g. Båda tjejerna har en jättefin kurva och går upp som de ska!

Nu blir det blöjbyten! Måste bara först passa på att gratta min vän Jennie m. familj till en underbar liten Liam som kom inatt! Kram och grattis!! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!