V30

Jajemensan! Idag går jag in i V30, är lite av en milstolpe och det känns så skönt! Har verkligen vant mig vid att vara hemma nu och ärligt talat så kommer jag troligtvis inte komma tillbaka till jobbet även om fk inte godkänner sjukskrivningen. Får väl inte ett besked förrän om 4-5 veckor ändå och då är det verkligen inte långt kvar. Och som jag mår nu och så tungt som det redan är finns det inte någon möjlighet att det skulle gå. Känns skönt att kunna köra bil fortfarande men det börjar bli svårt att trycka ner kopplingen helt så hur länge det funkar får vi se.

Just nu har vi det lite kämpigt med olika saker. Bland annat har vi bilproblem, måste laga vår älskade passat för massa tusenlappar och vi har bestämt oss för att det nog är dags att sälja den efter den här lagningsomgången och köpe en annan kombibil. Tyvärr tillåter inte ekonomin att köpa en nyare passat som vi egentligen vill utan det får bli något annat, frågan är bara VAD och för hur mycket....Sen har vi även problem med vår vatt
enbrunn. De senaste dagarna har vattnet luktat kloakråtta....så ikväll ska M och grannen kolla vår brunn och se om det ligger nått konstigt där...förhoppningsvis är det iaf inte en råtta.....BLÄ!

Imorgon är det dags för spec.MVC igen. ÄR lika spännande varje gång att få titta på tvillingarna :) M kunde följa med oxå och det känns extra roligt! Efter den här gången har jag för mig att det blir tätare kontroller så då kanske mamma får hänga med istället, kul det oxå! bebisarna har sparkat väldigt mycket hela tiden tycker jag men nu när de är så stora så är det inte så mkt sparkar utan mer rörelser som gör att hela magen gör vågor och ändrar form. Lika fascinerande varenda gång man kan sitta och titta!

Den här veckan ska jag ta en tur till 2 fröknar och inhandla priset
till den som vinner gissningstävlingen :)
Så här ser gissningarna ut än så länge, finns fortfarande gott om tid kvar, tror jag ;)!! Skulle det finnas flera gissningar som är rätt blir det lottning!

Nena: 2 flickor 11/12
Sofia: 1 flicka, 1 pojke 14/12
Therése: 2 pojkar, 15/12
Marita H: 1 flicka 1 pojke 18/12
Jennie B: 1 flicka 1 pojke 19/12
Jennie H: 2 flickor 20/12
Camilla B: 1 flicka 1 pojke 22/12
Lena B: 1 flicka 1 pojke 22/12
Louise 2 pojkar 24/12
Karin W: 2 pojkar 27/12




Kommentarer

Petraso sa…
Petra: 2 pojkar 24 december
Petraso sa…
Attans såg att den var tagen
Så då får det bli 23 dec 2 pojkar
Jennie Henriksson sa…
Jag gissar på att det är 1 av varje därinne! Och att de kommer den 21 dec. Och om de inte kommer då så tror jag att de kommer den 26 dec. :) Ha det bra! Kram!
Caroline sa…
2 flickor den 13 december är mitt bud :)
Anonym sa…
Men jag tror ju inte två flickor...en av varje tror jag. Ska hälsa från D...han tror två pojkar 13 dec. Kram Nena

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!