Hemma...

Nu är lilla familjen tillbaka från en härlig, avslappnad, varm, mysig semester på Gran Canaria! Det har varit otroligt kul med resesällskap både för stora och små och det här gör vi gärna om! Vet att jag lovar bilder hela tiden men jag har faktiskt inte orkat föra över alla bilderna än så när jag gör det SKA jag lägga upp några :)

(Camilla, kommentera om det finns restriktioner för bilder på er familj!!)

Noah har varit mycket lättare att resa med än vad vi trodde, han är ju faktiskt bara 1,5 år och vi hade förväntat ännu fler myror i brallan! Flygresan ner var inte så kul dock, flyget blev försenat ca 1 timma och vi var tvungna att sitta PÅ planet och vänta, inte så lätt för lillkillen som blivit uppdragen mitt i natten och nu befann sig i pappas knä i ett väldigt trångt säte....men vi överlevde och fick en härlig vecka med bad, bus och bamse :) Otroliga shownummer varje kväll måste jag säga, väldigt proffsiga artister och hotellet var fräscht och lyxigt. Både jag och M sa flera gånger att All-inclusive är värt otroligt mkt när man reser med barn!!

Resan hem gick långt över förväntan, Noah sov i 1 tim 50 min och sen var han på gott humör den sista biten, sååå skönt. Idag har jag en föräldraledig dag och Noah fick vara hemma hela dagen. Han hade nog inte pallat med förskolan idag även om det varit bra att komma igång. Imorgon har jag fått ta en semesterdag för att kunna vara tillgänglig när Noah är där. Hade varit underbart om han tyckte det var lika roligt som de sista gångerna (för ca 2 veckor sen!!!)

Tvillingarna då, ja de har minst sagt varit otroligt aktiva under den här veckan. Förmodligen för att jag faktiskt legat ner en hel del, i solstolen, sängen, soffan you name it! Jag har dock känt av fogarna betydligt mer än tidigare och en av dagarna när jag gått lite mer än vanligt och burit på Noah hade jag faktiskt små sammandragningar. Så ja, jag förstår att jag måste lyssna noga på kroppen nu och ser faktiskt ingen anledning till att inte låta bm sjukskriva mig inom en snar framtid....

M fick känna både 2 och 3 buffar från tvilling 2 under semester och tyckte att det var rejäla sparkar, och ja, tvilling 1 lägger de sparkarna ner mot blåsan istället så det va kul att han äntligen fick känna iaf ett av busfröna :) Tycker att magen växt otroligt mkt den här veckan (hoppas att det inte bara är all god mat vi ätit under semestern) och om man ska tro experterna är jag ju bara 6 veckor kvar från en "vanlig" 40-veckors-graviditet....och jag ska gå ca 12-16 veckor till.............hur ska det här sluta egentligen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!