Börjar nästan bli komiskt...

med sjukdomsinlägg....Noah har haft feber i nästan 5 dagar nu så idag blir det VC med honom. Tycker faktiskt att han är bättre idag så jag testar att inte ge honom alvedon. Om det inte hade varit för att jag nyss haft öroninflammation och att vi åker till Gran Canaria på tisdag (!!!) så hade vi nog avvaktat till efter helgen. Blev iaf en VAB dag för mig idag.

Igår var jag på Spec. mödrarvården på NÄL. Fick träffa Monica, min nya bm som jag även hade i slutet med Noah! Känns skönt för hon kommer ihåg mig och hon ä väldigt enkelt och rolig. Allting såg jättebra ut. Tvillingarna låg och buffade på varandra i magen och båda två ligger lite mer på min högra sida. Förmodligen därför jag känner av foglossningen mer där. Det skiljer 45 g mellan de båda vilket är normalt. Den största tvillingen, TV1 som ligger längst ner mot bäckenet var på dagen 21 fullgågna veckor. Gick in i V22 igår så det kan inte stämma bättre :) Igår va mamma med och fick se bebisarna studsa omkring, spännande!

Mitt järnvärde däremot var riktigt lågt, 100. Men eftersom jag helst vill slippa järntabletter så ska vi även kolla det andra blodprovet som visar järndepåerna i kroppen. Är det brabehöver jag inte äta järn. Men det tar några dagar att kolla så vi får se hur det blir....

Håller bara tummarna nu för att vi ska få en skön mysig avslappnande semester! Nu har även kameran kommit tillbaka så nu ska vi fota fota fota!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!