Premiär!

för en liten barfotapromenad i gräset..underbart! Över 20 grader varmt och mina pojkar går runt i T-shirt.
Idag var Noah på BVC för extra viktkontroll-hör och häpna! Han har gått upp nästan 0,5 kg på 2 veckor!! behöver jag säga att vi är väldigt glada och nöjda :) Har tagit lite kort på honom så jag ska snart bjuda på lite fina utekort.

För övrigt är det bra, känna skönt att det fina vädret hittat hit. På fredag åker M ner till Blekinge för en grabbhelg och jag och Noah får vara hemma och mysa. Behövs nog lite egentid för oss faktiskt, jag är på jobbet alldeles för mkt :) Längtar tills jag ska börja jobba 80% istället för 100. Jag tror det kommer bli väldigt bra.

Njut nu av värmen allesammans!

Kommentarer

Linda sa…
Gott att gå ned till 80%! Tycker snart vi får ta och ses. Nora saknar sin roliga kompis :) Har skickat dig en inbjudan till min nya blogg. Är inte helt haj på det här med blogg, men det är väldans kul. ; ) Hörs snart vännen! Kram
smurfenlina sa…
Åh vad kul! Vart har du skickat inbjudan?

Ja Noah blev allt loite förtjust i Nora minsann, såklart när man är så lättroad ;)

kram på dej!

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!