Nu får det vara nog!

Den här maginfluensa-eller-vad-det-nu-varit är ett riktigt helvetesmaraton. Först hade ju Noah 4 jobbiga dygn, sen tog M över stafettpinnen...och jag trodde jag klarat mig. Men icke, i lördags var det dags för mig att må skit, inte få behålla mat och bo på toan. Noah är iaf sitt busiga jag igen vilket känns underbart och M var helt bra igår och var ute och grejade i solen. Själv ville jag bara ligga i sängen med rullgardinen nerdragen och sippa avslagen cola, det va det enda som magen tog emot.

Idag (måndag) känns kroppen liiite mer stabiliserad, men inte bra. Jag har precis ätit en rostad macka till frukost och det känns ok, vill inte ha mer dock....M sa igår att "man uppskattar verkligen att vara frisk efter en sån här pärs" och han har verkligen rätt....längtar till jobbet....

over and out
//T

Kommentarer

Emma sa…
Hej! Jag tittar in här efter din kommentar på min blogg! Kul att se en till från Uddevalla, jag har nog startat 2 trådar för länge sedan på fl, men ingen respons. Har du skrivit i tråden nu, vad är ditt nick isåfall? Kul att "ses" :-D

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!