Vi är kanske inte jättemuntra idag..

Vilken lååångsam dag, det är lördag och det känns som att "alla andra" är ute på nått superkul...Jag och Noah är hemma..själva och har gjort absolut ingenting! Usch ibland känner man sig som en riktigt tråkig mamma med noll inspiration. M jobbar helg och det är ju inte jättekul...oftast ganska opraktiskt faktiskt. Även om vi hade tisdag-onsdag tillsammans så blir helgen lååång.

Noah har varit jättegnällig idag, och han vill helst av allt vara klistrad på mammas arm, den här igenkänningsperioden/separatiosfasen/whatever you wanna call it är väldigt påfrestande! Han är smått rädd för andra människor och vill som sagt vara nära mig heeeela tiden. Just nu är han superglad och hoppar i sin hoppgunga MEN bara så länge jag sitter bredvid, tur att vi har en laptop :D. En härlig framgång är dock att M fått lägga honom, det tar bara lite längre tid men det gör ju inget.

Igår var vi hos mamma och pappa, Noah ville inte riktigt vara själv med mormor och morfar...frustrerande för dom vill ju bara gosa och få busa lite. Alltså, jag VET ju att denna perioden kommer att gå över och han kommer tycka det är superkul med farmor/farmar och mormor/morfar (säkert roligare än med sina föräldrar) sen, men just nu känns det långt borta :(

Nästa inlägg blir roligare jag lovar!!
kram

Kommentarer

Linda sa…
alla har mindre roliga dagar :-D jag o Christian pratade på att ta en sväng förbi er någongång framöver :-) de vart ju några år se nvi träffades- du o jag i alla fall *s*
smurfenlina sa…
ja det va ett tag sen! Ni är såå välkomna! ring bara innan så Martin inte jobbar
Louise sa…
Hej! Du har fått en utmaning/utmärkelse av mig, kolla på min blogg så ser du. :)

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!