Värsta natten på länge...

Inatt hade vi en riktigt hemsk natt, Noah började nattningen (som blev alldeles för sen) med att bara gallskrika. Han somnade av utmattning kvart i tio!! (han bör sova vid åtta). Då var både jag och Martin rätt trött också. Halv ett vaknade han igen. Vaknar han så tidigt brukar det bara vara att somna om honom i sin säng igen men icke. Han kunde inte komma till ro, tog in honom till oss och då somnade han på 10 sekunder. Men jag gav inte upp han SKA ju sova i sin säng i sitt rum nu (och det har han ju gjort länge nu) Jag hann knappt lägga ner honom förrän han vaknade igen, då måste han ha känt min irritation för då vaknade han och bara skrek.......Martin fick bära på honom en sväng. Då lugnade han sig och sedan kröp han ihop brevid mig och somnade..........så av det med det. han vaknade klockan sex imorse och va rätt gnällig, så han fick mat. Sen sov han 1 timma, var vaken 1 timma......Kanske måste lära mig att gå upp, iaf vid 7 så kanske han får det lättare på kvällen......

Nu ska vi iaf åka till torp!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!