Vinter!

Var bara tvungen efter förra inläggets rubrik! Usch har inga roliga bilder att bjuda på...barnen håller mig så sysselsatt att kameran alltför ofta glöms bort....får försöka bli bättre med Iphonen iaf.....

Noah har lugnat sig betydligt vad gäller hans småsystrar och han vill väldigt gärna vara med och "hälpa till" ligga nära intill och gosa. Väldigt gulligt även om jag håller andan varje gång han ska lägga sig så där tätt intill eftersom det många gånger tyvärr ändå slutat i en skallning. Mollie har råkat illa ut ganska många gånger och skriker faktiskt rätt ofta när Noah bara kommer nära....han vill som sagt gärna vara nära...sjunga 1 cm från deras ansikten och så och det kan man ju förstå kan vara lite läskigt ibland....

Tjejerna sover båda två väldigt bra i vagnen vilket varit guld nu när det varit varmt och fint. Och tro't eller ej, Noah har blivit en liten vagnsovare han oxå!! Det ska vara napp och filt och gärna skorna av, sen har han sovit i sin vagn i skuggan på gräsmattan....underbart! nattsömnen är fortfarande inte bra och jag saknar att sova bredvid min man...men jag får väl tillbax honom så småningom :)

Vi är fortfarande hemma väldigt mkt och har fortfarande mkt hjälp....vi håller på att ansöka om fler timmar på förskolan för Noah vilket vi märker att han skulle må bra av. Han gillar sina rutiner där och får utlopp för mkt energi, när han kommer hem därifrån är han supernöjd och go och somnar gott på kvällen. de andra två dagarna....en väldigt busig trotsig och faktiskt trött Noah.....Så vi får se, går det så går det..hade varit skönt för flickorna med, de sover som mest på förmiddagarna och är vakna när Noah kommer hem vid 2-tiden, det gör att de inte heller får speciellet mkt tid med mig egentligen....

Livet rullar iaf på och det går bättre och bättre!

Kommentarer

Linda sa…
Hör av dig om du vill ta en fika nån fredag framöver :) Kram, Linda

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!