En riktigt dålig natt...

...följdes av en riktigt bra :) Förra natten var hemsk, båda tjejerna var uppe och skrek mellan 24-05, då var jag så utmattad att jag somnade och tjejerna med, stackarna måste båda haft magont. Kan inte komma på vad jag hade ätit för dumt bara...Noah sov väldigt oroligt-inte konstigt med allt skrikande kanske. M sov iaf i ans rum i stort sett hela natten, inte så lätt att dela på sig...

Nu glömmer vi den natten, den här natten var betydligt bättre. Jag hade matat tjejerna så jag kunde få natta Noah och M tog två lite småskrikiga tjejer. Sen sov Noah till 02.30 själv i sin säng (!!!!!!!!!!!) sen fick M vara inne hos honom ganska mkt tills vi gick upp. Tjejerna sov ca 4-5 timmar i sträck och somnade om efter amning- Detta behövde vi verkligen!! Känner mig fortfarande inte helt säker på dagarna med flickorna, hoppas oftast på att de ska sova mkt. Men det går, längtar så fter våren när vi kan vara ute mer och leka med Noah i trädgården...

Mollie



Thea



Noah har visat sig vara en riktig pratkvarnnn:)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!