en kopp kaffe......

...sitter jag och typ halsar i mig nu. Tjejerna har varit allt annat än nöjda idag. De har sovit bra på förmiddagen men sen har båda varit gnälliga och bara velat vara i famnen-lätt när man har två....så när jag fått äta kall lasagne eftersom jag stoppat in nappar och burit unge under tiden maten var varm fick jag nog. Tog på tjejerna sina goa overaller och sen ställde jag ut dem i vagnen och det blev tyst....inte bara för att jag stängde dörren och gick in igen (jag lovar, babyvakten fungerar) utan för att de älskar vagnen. Igår sov Mollie 1,5 timma ute i vagnen, sen tog jag in henne i liften där hon fortsatte sova 1 timma till. Så vagnen gott folk, det fungerar :)

Kommentarer

Johanna sa…
Härligt när dom kan sova ute.... Hoppas ni mår bra annars.
Kram Johanna (malins kompis)
Therése sa…
Vad härligt att du faktiskt har hittat ett sätt att få alla nöjda, om så bara för 1-2 timmar under 1 dag, det behöver man!
Kram sötis!

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!