Och just när man trodde...

att det började lägga sig...Tänkte tanken imorse (när jag inte behövde hulka när jag borstade tänderna) - att nu är det nog över. Och nu börjar jag ta järntabletter så att jag blir superpigg och kommer orka 100 ggr mer än jag gjort de senaste månaden...

Ja då kommer jag till jobbet och kräks istället. Järntabletter va tydligen ingen hit den här gången. Mkt jordgubbar, broccoli och spenat, och icka att förglömma blodpudding blir det!

Ikväll ska vi betala den efterlängtade resan vi ska göra med goa Camilla. m familj i september. Tråkigt för bankkontot men förmodligen SÅ värt det! Ikväll ska jag även lägga ut lite fina midsommarbilder så vi får lite roligare stämning här på bebisbubblan :)

Kommentarer

Lisa sa…
Hej!

Kul med en till Uddevalla-tjej i etern :) Har inte hunnit läsa så mycket i din blogg än men vad jag förstår så är du oxå gravid, när är det beräknat? Vi ska på ultraljud på onsdag och får då ett mer exakt datum. Nu är det sagt 8 dec. Vi synd på nätet :)

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!