Det går dåligt nu...

Ledsen att jag inte har fler roliga "sommaruppdateringar" att dela med mig av men just nu är livet lite tungt. I veckan bestämde sig vår lilla golf att lägga av, visade sig att det är ett avgasrör som gått hål på (eller nått sånt). Runt 10.000 skulle det kosta att laga och det är pengar vi behöver för att serva passaten vid nästa service. Alla lite större extrautgifter är just nu otroligt ovälkomna när en av oss är på föräldrarledighet och inte har så stora möjligheter att spara....

Så lillkusinen (jag) fick ringa till storkusinen (min enda) och be om råd och hjälp och både morbror och kusinen kom till vår räddning TACK! Kändes lite lättare i bröstet....

I lördags (årets hittlis varmaste dag) var vi i Göteborg hela dagen (lite dåligt planerat) men det var iaf mysigt! Först var vi hos Tess med familj och hälsade på ljuvliga lille Viggo ca 2 månader. Vi blev bjuda på god lunch och sen en av Tess fanatstiskt goda tårtor!

Sen drog vi vidare till partille och hälsade på Emma & Anders för att kolla in deras nya otroligt snygga radhus som de renoverat ett bra tag nu, och vilket shysst jobb det hade gjort!! Där blev vi också bjudna på god mat och tårta (!!!)

Söndagen jobbade M så jag och Noah var själva, jättemysigt! Vi tog en sväng till vännen Sofia så Noah fick busa med hennes två tjejer, sen fick vi åka till Uddevalla och träffa morbror och kusin som kom för att hämta golfen.

Just nu räknar jag bara ner till semestern....alldeles för långt borta.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!