Förlåt!

men det är rejäl bloggtorka här, och inga roliga bilder har jag heller att dela med mig av! Det händer väldigt mkt på jobbet just nu som jag inte kommer dra här men det är iaf energikrävande, så nu när jag kommer hem på eftermiddagarna/kvällarna så vill jag bara gosa Noah och man, sådeså :)

Just nu är killarna ute och åker fyrhjuling (väldigt långsamt och korta sträckor) mannen hälsar stolt att Noah minsann grinar när han måste gå av den..(rullar med ögonen, men ler inombords) Noah är så himla rolig just nu! Gången/spr
inget har han full (nåväl) koll på nu och han älskar ÄLSKAR att vara ute. Han är precis som sin pappa...idag gick han runt med två pinnar och petade i jorden med samtidigt som han hade ett allvarligt samtal med...blommorna (??) ibland går han iväg och kollar läget i garaget...så söt!

Vi håller ju även på att försöka vår lille kille att gå upp i vikt...och vi tycker nog att vi lyckas...han börjar definitivt få rundare kinder av allt smör! Vi hoppas på resultat vid nästa viktkontroll!

Det som hänt sen sist är även att dagisläget ändrats, till 1:a valet!! Det känns kanon! (Tack Johanna m.familj som tackade nej till platsen) Och när Noah börjar dagis ska jag gå ner i arbetstid till 80%..det känns oxå KANON, måndagar blir min lediga dag. Nä, nu blir det kvällsmat och mer Noahgos! Kan bjuda på lite gamla bilder iaf :)














Noah är tokigt skeptisk mot frukt (det är ju kladdigt att ta i)
Här bjöd vi på smaskigt äpple...uppskattat?-NOT












Men så här glad blir man om man lyckas kasta äpplebiten lååångt bort!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!