Vi lever och mår bra!

Ja här är jag, tittar in en snabbis innan jag ska ta helg och umgås med familjen! I helgen kommer Martin och jag greja med lite husprojekt. Han och min pappa ska byta vattentankt, vilket innebär lite krypeskapader i vår krypgrund, pumpa vatten mm. Jag ska rita schablon i väggen vid vår trappa (lovar att bilder kommer sen) Min mamma tar med sig bästa kusin Rasmus och ska passa Noah så det blir en familjehelg!

Annars rullar det på...Noah går inte riktigt än men det är så nära nära....just nu koncentrerar sig han mer på att prata och göra sig förstådd..det händer mkt i utvecklingen, så spännande! Härom morgonen hade han vägrat gröt oh hävdat att han var "mätt" men fil & All Bran ville han bestämt ha :) gulle...

Nu..HELG!!

Kommentarer

Jennie sa…
Ingen fara! Jag kan maila över bilder om det är några du vill ha :)

Jag gick in på www.designadinblogg.se
Där finns bra tips och förklaringar på saker man kan göra på sin blogg. Dock vet jag inte om alla koder gäller på andra bloggar förutom blogg.se
Du får prova eller maila killen som har bloggen och fråga =) Han är snygg! :)
smurfenlina sa…
hahaha du är så rolig Jennie :)

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!