Imse vimse...

Jag vet att det är dåligt med uppdateringar här nu! Men det är lixom så livet ser ut nu...jag har ingen större tid att sitta vid datorn. När jag inte är på jobbet (och sitter vid datorn) så vill jag leka med Noah och umgås med min man. Men det betyder ju inte att det inte händer nått här :) Noah utvecklas mer och mer. Nu kan han t.ex rörelserna till imse vimse spindel, "i ett hus" och "knacka knacka" väldigt bra. Och idag när lite större kompisen Wilma var här så hade dem race uppför trappan. Nerför fick mamma assistera, en si sådär 20 gånger eller så. Lätt att prata med Johanna då (Wilmas mamma) när vi båda sprang upp och ner för trappan :)

Han pratar mer och mer och vi börjar kunna urskilja och förstå fler av hans haranger :) är vi säger gott så tittar Noah på oss och utbrister ett långt och utraget Mmmmmmmmmmmmmmmm :D så rolig!

Nu när Ettårsdagen har varit så ska jag äntligen få avsluta Noahs fotobok som är samlade bilder från året! Ska bli roligt att få ställa brevid vårt bröllopsalbum!

Nu blir det mer sång med Noah!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2015

4 år idag!